بازی دلچسب پرسپولیس در هفته اول

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار از نهمین دوره مسابقات لیگ برتر (جام خلیج فارس) نمایش دلچسبی را به نمایش گذاشت و در خانه مس به نتیجه تساوی 3 بر 3 رضایت داد.

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار از نهمین دوره مسابقات لیگ برتر (جام خلیج فارس) نمایش دلچسبی را به نمایش گذاشت و در خانه مس به نتیجه تساوی 3 بر 3 رضایت داد.

گلهای پرسپولیس: هادی نوروزی (2 گل) و شیث رضایی از روی نقطه پنالتی

گلهای مس: ادینهو (2 گل) و بیگدلی

کارت زرد: مهدی شیری و شیث رضایی از پرسپولیس و منیعی، حسین خانی، سامره از مس.

کارت قرمز: یوسفی از مس کرمان

داوران: سعید مظفری زاده – رسول فروغی - محمدرضا ابوالفضلی - وحید مهرپیشه و شمس (ناظر بازی).

بازیکنان پرسپولیس: میثاق معمارزاده، مجتبی شیری، شیث رضایی، علیرضا محمد، جلال اکبری، کریم باقری (71 مهدی شیری)، میثم بائو (88 اکبر صغیری)، حسین بادامکی، حمیدرضا علی عسگری، هادی نوروزی، مجتبی زارعی (85 سپهر حیدری).

سرمربی: زلاتکو کرانچار

بازیکنان مس: محمدی، قربانی، منیعی (63 یوسفی)، آشوبی، حسین خانی، سیفی (37 بیگدلی)، رجب زاده، سامره (83 دهنوی)، انصافی، زارعی، ادینهو.

سرمربی: پرویز مظلومی

در این بازی که دومین دیدار از لیگ برتر در فصل جدید بود، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس کرمان از ساعت 19:30 در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان به نتیجه تساوی 3 بر 3 رضایت دادند.

هادی نوروزی در دقایق 25 و 41 و شیث رضایی در دقیقه 79 از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس گلزنی کردند و ادینهو در دقایق 36 و 81 و روح‌ا... بیگدلی در دقیقه 55 برای مس موفق به گلزنی شدند.
امیرحسین یوسفی بازیکن تیم فوتبال مس در دقیقه 76 با دریافت کارت زرد دوم از سوی سعید مظفری‌زاده داور مسابقه اخراج شد.

ضربه ایستگاهی شیث رضایی در دقیقه 26 با تیزهوشی هادی نوروزی و یک ضربه سر دیدنی به اولین گل سرخپوشان تبدیل شد. پس از آن ادینهو بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه 41 بازی، نوروزی بار دیگر با جایگیری مناسب و در عین ناباوری با چشمانی باز توپ را از بالای سر دروازه بان مس راهی دروازه کرد و دومین گل پرسپولیس را رقم زد. نیمه اول این دیدار با نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم مس با بازیکن تعویضی خود یعنی بیگدلی در دقیقه 54 بار دیگر بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه 77 مجتبی زارعی با هجوم به سمت دروازه مس با خطای مدافعان این تیم روبرو شد و سعید مظفری زاده اعلام ضربه پنالتی برای سرخپوشان نمود. شیث رضایی زننده پنالتی سرخپوشان بود که این ضربه توسط عباس محمدی مهار شد اما کمک داور مسابقه، پرچم زد و حرکت دروازه بان قبل از ضربه را اعلام کرد و ضربه پنالتی تکرار شد. ضربه تکراری شیث ابتدا توسط دروازه بان مس مهار شد اما رضایی با شوتی روپا دروازه حریف را فرو ریخت و سرخپوشان تهرانی برای سومین بار از حریف پیش افتادند اما ادینهو بازیکن برزیلی تیم مس در دقیقه 81 بار دیگر بازی را به تساوی رساند و در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

نکته جالب توجه این دیدار، نشان دادن کارت قرمز به شیث رضایی از سوی داور این مسابقه بود که فکر می کرد دومین کارت زرد این بازیکن است در حالی که شیث همان لحظه به داور یادآور شد که اولین کارت زرد وی بوده و بلافاصله اشتباه داور تصحیح شد. در انتهای این دیدار که با 4 دقیقه وقت اضافه همراه بود دو تیم با کسب یک امتیاز در اولین دیدار به کار خود پایان دادند.

گفتنی است؛ دومین بازی پرسپولیس از هفته دوم مسابقات لیگ برتر روز جمعه در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی در مقابل تیم استقلال اهواز برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد