یادداشت مدیر وبلاگ

بیوگرافی ورزشی مدیر وبلاگ. من ...  

 

 

 

 محسن رنجکش

به نام خداوند مهربان

با سلام و ارادت خدمت همه فوتبال دوستان، مخصوصا پرسپولیسی های واقعی. اینجانب فوتبال را از 3 سالگی در خیابان های آسفالتی آغاز و تا مراحل باشگاهی طی نمودم و بعد از آن نیز حدود 18 سال است که در نشریات مختلف ورزشی و خبرگزاریها در خدمت فوتبال هستم.

فوتبال پایه را زیر نظر مرحوم دکتر اکبر دیانی کارشناس تربیت بدنی شروع و تا مراحل باشگاهی طی کردم و در دوران مطبوعاتی نیز مجددا با مرحوم دیانی همکاری داشتم. شغل مطبوعاتی را از نشریه نیرو به مدیر مسئولی حاج محمد پرویزی مدیر فعلی نشریات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز کردم که در آن زمان دکتر محمد حسین انصاری فرد یکی از خبرنگاران این نشریه بود.

پس از چند سال محمد پرویزی روزنامه پیروزی را به مدیر مسئولی دکتر انصاری فرد راه اندازی کرد و ما نیروهای آن روزنامه شدیم و از استارت اولیه روزنامه پیروزی در خدمت پرسپولیس قرار گرفتیم.

«آره بابا قرمزته» اولین تیتر روزنامه پیروزی در آن زمان بود. پس از چند سال و بعد از نامهربانی های فراوان مجبور شدم به دعوت عباس عبدالملکی و گروه وی در روزنامه استقلال جوان مستقر شویم و جالب اینکه بعدها این روزنامه آبی توسط یک گروه پرسپولیسی از جمله محمد سررشته داری سردبیر روزنامه 90 انتشار می یافت.

یک سال قبل از حضور تیم ملی به جام جهانی آلمان، به دعوت دوستان مطبوعاتی به فدراسیون فوتبال رفتم و در سایت رسمی این فدراسیون، عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم و روزانه با تعداد 40 مطلب با عکس، روزهای به یاد ماندنی را بوجود آوردیم و نتیجه آن حضور سایت فدراسیون در کنار تیم ملی در جام جهانی آلمان بود.

پس از منحل شدن سایت فدراسیون توسط کمیته انتقالی، به دعوت حاج حبیب کاشانی به باشگاه پرسپولیس رفتم و در کنار سرخپوشان پایتخت به عنوان قهرمانی در لیگ برتر دست یافتیم. بعد از حبیب کاشانی، مهندس داریوش مصطفوی مدیر عامل پرسپولیس شد و بنده به عنوان مدیر رسانه ای به همراه محمود خوردبین (سرپرست)، مرتضی ضرابی (مدیر روابط عمومی) و محمد امام وردی (مدیر مسابقات) از سوی AFC به کشور مالزی دعوت شدیم و بعنوان نمایندگان باشگاه پرسپولیس به همراه نمایندگان استقلال، سپاهان و صبا باتری در کلاسهای آموزشی لیگ قهرمانان آسیا شرکت کردیم.

بعد از سید داریوش مصطفوی، حاج عباس انصاری فرد مدیر عامل پرسپولیس شد و ایشان نیز همچون کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال، سایت باشگاه بزرگ پرسپولیس را در حالت انحلال قرار داد و هم اینک اینجانب در سایت رسمی پرسپولیس نه پیروزی در خدمت دوستداران این تیم مردمی هستم و انشاءا... به زودی نام بزرگ پرسپولیس، پیروزی بخش تمام میادین ورزشی قرار گیرد. 

لازم به ذکر است؛ بنده در اردوی یک هفته ای پرسپولیس نیز در کنار تیم بودم. آب و هوای خوب کوهستانی کوههای اسپارتای ترکیه شرایط مطلوبی را برای بازیکنان بوجود آورده بود. ضمنا اخبار و گزارش تصویری آنلاین این اردو از طریق سایت پرسپولیس برای هواداران محبوب این تیم ارسال شد.

محسن رنجکش – سایت رسمی باشگاه پرسپولیس

www.perspolis-fc.com 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد