باقری: حضور در لیست بهترین‌ها وظیفه‌ ما را سنگین‌تر می‌کند

کریم باقری کاپیتان ارزنده تیم فوتبال پرسپولیس پس از معرفی، به عنوان بهترین بازیکن اخلاق در لیگ هشتم حرفه ای فوتبال باشگاههای کشور گفت: این اقدام سازمان لیگ باعث ایجاد انگیزه در میان سایرین نیز می‌شود.

کریم باقری کاپیتان ارزنده تیم فوتبال پرسپولیس پس از معرفی، به عنوان بهترین بازیکن اخلاق در لیگ هشتم حرفه ای فوتبال باشگاههای کشور گفت: این اقدام سازمان لیگ باعث ایجاد انگیزه در میان سایرین نیز می‌شود. خوشحالم که در این لیست حضور دارم و فکر می‌کنم این مساله وظیفه ما را نسبت به گذشته سنگین‌تر می‌کند تا در برابر رفتارهایمان حساسیت بیشتری نشان دهیم.

کریم باقری در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های اخلاق لیگ هشتم با ابراز خرسندی از حضورش در لیست برترین‌های اخلاق اظهار داشت: این مراسم اقدام بسیار خوبی است که برترین‌های اخلاق در مسابقات لیگ برتر انتخاب و تشویق می‌شوند.

باقری همچنین در ارزیابی‌اش از عملکرد کرانچار سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: فعلا نمی‌توانم نظر دقیق و درستی درباره عملکرد این مربی بدهم چرا که او به تازگی به جمع تیم پرسپولیس اضافه شده و برای ارزیابی دقیق کار او نیاز به زمان است. فکر می‌کنم باید به این مربی فرصت داد تا شرایط تیم را به خوبی پیدا کند و پس از آن می‌توانیم قضاوت درستی درباره‌اش داشته باشیم.

وی با اشاره به بحث هماهنگی بازیکنان تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما باید برای هماهنگی بیشتر بازی‌های تدارکاتی بیشتری را انجام می‌دادیم اما به هر حال زمان نداشتیم و این امر میسر نشد. در هر حال بازی‌های تدارکاتی برای شناخت وضعیت فنی تیم و آگاهی نسبت به نقاط ضعف و قوت است. لذا نتیجه آن چندان اهمیتی ندارد. فکر می‌کنم در حال حاضر که بازیکنان جوان و جدید بسیاری به ترکیب پرسپولیس اضافه شده‌اند باید به این تیم فرصت بیشتری داد تا به هماهنگی لازم برسد چرا که ما کمی دیر شروع کردیم و نیاز به زمان داریم. بازیکنان جدید پرسپولیس بی‌شک نیازمند فرصت هستند تا خودشان را در ترکیب پرسپولیس ثابت کرده و در کنار قدیمی‌های این تیم جا بیفتند.

وی هم‌چنین درباره جدایی علی کریمی از پرسپولیس نیز گفت: هر بازیکنی حق دارد برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. شاید در بحث حضور کریمی در پرسپولیس اختلاف نظرهایی بین او و عباس انصاری فرد وجود داشت اما فکر می‌کنم این کریمی بود که در نهایت تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت و باید به تصمیم او احترام گذاشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد