تعطیلی مدارس فوتبال فاقد مجوز

معاون حقوقی‌فرهنگی و امور مجلس سازمان تربیت بدنی گفت:‌ از فعالیت مدارس فوتبال تهران در صورت عدم دریافت مجوز رسمی تا پایان مردادماه جاری جلوگیری خواهد شد.

معاون حقوقی‌فرهنگی و امور مجلس سازمان تربیت بدنی گفت:‌ از فعالیت مدارس فوتبال تهران در صورت عدم دریافت مجوز رسمی تا پایان مردادماه جاری جلوگیری خواهد شد.

عبدالرضا ساور در جمع اعضای کمیته بازرسی و نظارت بر مدارس فوتبال تهران عنوان کرد: گزارش‌های متعددی از تخلفات مختلف از سوی برخی مدارس فوتبال عنوان شده است که با هماهنگی ادارات کل تربیت‌بدنی استان‌ها درصدد جلوگیری از فعالیت‌های مدارس فاقد مجوز رسمی هستیم.

وی افزود: به جز باشگاه‌های دارای مجوز و تعدادی که سال‌های گذشته نسبت به دریافت مجوز رسمی تاسیس مدرسه فوتبال اقدام کرده‌اند، سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها باید در خصوص کسب مجوز از کمیسیون ماده 5 ادارات کل تربیت بدنی اقدام کنند.

معاون سازمان تربیت‌بدنی با بیان این که نقش هیات‌های ورزشی نظارت بر نحوه عملکرد و تهیه روش تدریس یکسان در همه مدارس است گفت: باید در خصوص آموزش مربیان این مدارس دقت نظر بیشتری صورت پذیرد و افراد شایسته‌ای برای فعالیت در این مراکز با نظارت هیات فوتبال استان معرفی شوند.

ساور گفت: هیات فوتبال استان تهران با پذیرش طرح آسیاویژن گام‌های بلندی جهت پیشرفت این رشته ورزشی در کلان‌شهر تهران برداشته است و امیدوارم در این مسیر موفق عمل کند.

وی افزود: کار هیات‌های قبلی فوتبال بیشتر جنبه نظارت داشته که با بررسی علمی و با برنامه هیات فعلی می‌توان امیدوار بود که طرح آسیاویژن استان تهران به یکی از بهترین و با ثبات‌ترین طرح‌ها در سطح قاره کهن تبدیل شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد