تقاضای یک پرسپولیسی از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال

سازمان محترم لیگ، فصل هشتم مسابقات لیگ برتر (جام خلیج فارس ) را با موفقیت نسبی پشت سر گذاشت.

سازمان محترم لیگ، فصل هشتم مسابقات لیگ برتر (جام خلیج فارس ) را با موفقیت نسبی پشت سر گذاشت.

امیدوارم سازمان لیگ با تجربه سال گذشته و انجام پیشنهادات باشگاهها، اصحاب رسانه و همچنین هواداران فوتبال، سال موفقی را پشت سر بگذارد.

یکی از اشکالاتی که در برگزاری و اتمام بازیهای لیگ برتر در فصل هشتم نمایان بود، عدم برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه این مسابقات بشمار می رفت که در این راه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مراسمی در شان این جام رسمی برگزار نکردند.

جدا از موارد پیشنهادی، لازم دانستم در رابطه با محرومیت های بازیکنان، باشگاهها و هواداران، تقاضا کنم در صورت امکان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال طرحی را اجرا کنند که در پایان هر فصل در شرایطی که چهره قهرمان لیگ، بهترین های اخلاق، آقای گل مسابقات و نمایندگان جام باشگاههای آسیا معرفی می شوند، پرونده باشگاهها، بازیکنان، مربیان و هواداران نیز بسته شود تا در فصل جدید شاهد محرومیت ها نباشیم و با یک انرژی مثبت و طراوت روحیه، به استقبال جام بعدی لیگ برویم.

سهم هوادارانی که یک فصل فوتبالی را در سرما و گرما از مسافت های دور و نزدیک به استقبال بازیهای لیگ و حمایت فدراسیون، سازمان لیگ و فوتبال بین المللی می آیند، محرومیت نیست و راه مبارزه با ناهنجاریها در ورزشگاهها، این نیست...

به قهرمان لیگ، بازیکن اخلاق، آقای گل مسابقات و حتی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال لوح تقدیر، کاپ قهرمانی و جوایزی اهدا می شود ولی آیا به تماشاگرانی که به گرمای فوتبال در ایران و کسب افتخار در آسیا برای پر تماشاگرترین دیدارهای رسمی و غیر رسمی، به ورزشگاه ها می آیند، پاداشی تعلق می گیرد!

تماشاگران با احساس واقعی خود این مسابقات را دنبال می کنند و گاهی به دلیل حواشی موجود در فوتبال ما که نمی شود آن را انکار کرد، احساساتی شده و بر علیه شخص یا اشخاصی شعار می دهند اما راه جلوگیری از آن، محرومیت آنها نیست. چرا که آنها نیز می توانند فوتبال را تحریم و محروم کنند و این شور و حال را از لیگ و فوتبال کشور بگیرند. پس بیاییم محرومیت ها را با راه بهتری چاره کنیم.

امیدوارم با تعامل اهالی فوتبال، از مسئولان ورزش کشور گرفته تا هواداران واقعی فوتبال، لیگ نهم را با منشی پهلوانی و اسلامی برگزار کنیم. 

محسن رنجکش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد